Βοήθεια

ΑΣΦΑΛΕΙΑ


ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε μια παραγγελία θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, τον αριθμό του τηλεφώνου σας, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση κ.λπ. Στην περίπτωση που επιλέξετε να γίνονται οι πληρωμές σας μέσω πιστωτικής κάρτας θα σας ζητηθούν οι σχετικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση των συναλλαγών σας.

Η εταιρεία ακολουθώντας τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε.

Οι πληροφορίες σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία και το προφίλ των πελατών παρέχονται στους συνεργάτες μάρκετινγκ της εταιρείας μας για τη διαμόρφωση του συνολικού προφίλ των πελατών μας και τη βελτίωση της εξυπηρέτησής τους. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για να προσαρμόσουμε το site μας στις προτιμήσεις των επισκεπτών, προβάλλοντας περιεχόμενο που πιστεύουμε ότι θα τους ενδιαφέρει.

Η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ενημερώνει τους προμηθευτές της με στατιστικές καταστάσεις πωλήσεων, οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν θα περιέχουν προσωπικά στοιχεία ατόμων.

Επίσης μπορείτε οποτεδήποτε να προβείτε, εφόσον υπάρχει λόγος, στην αλλαγή των προσωπικών στοιχείων που μας έχετε γνωστοποιήσει ή και να περιορίσετε ή ακυρώσετε τη χρήση κάποιων από τα στοιχεία αυτά με τη συμπλήρωση της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας.

ΑΓΟΡΑ
Για να προχωρήσετε σε αγορά ειδών, πρέπει πρώτα να τα βάλετε στο καλάθι σας. Δεν χρειάζεται να πηγαίνετε στην ειδική σελίδα προϊόντος για να το βάλετε στο καλάθι σας. Μπορείτε να βάλετε όσα προϊόντα επιθυμείτε πατώντας το πλήκτρο με το σχήμα του καλαθιού . Τα περιεχόμενα του καλαθιού σας εμφανίζονται στο αριστερό μέρος της οθόνης. Όταν έχετε τελειώσει με τις επιλογές σας και θέλετε να προχωρήσετε σε αγορά των επιλεγμένων ειδών, πατώντας το κουμπί θα μπείτε στην σελίδα του καλαθιού σας, όπου μπορείτε να κάνετε όποιες αλλαγές θέλετε.

Μπορείτε να αλλάξετε ποσότητα, συμπληρώνοντας την ποσότητα που θέλετε και πατώντας μετά το πλήκτρο
Μπορείτε να διαγράψετε ένα είδος από το καλάθι πατώντας το πλήκτρο
Μπορείτε να διαγράψετε όλα τα είδη ταυτόχρονα, πατώντας το πλήκτρο
Όταν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε σε αγορά ειδών, πατώντας το πλήκτρο θα βρεθείτε στην σελίδα του ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ σας. Στην σελίδα αυτή θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό αν ψωνίζετε πρώτη φορά από το irokids.gr , ή να γράψετε το email και τον προσωπικό σας κωδικό.

ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ
Αν είστε νέος χρήστης θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία για να ανοίξετε λογαριασμό στο κατάστημα μας.

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΛΑΤΗ
Επιλέγοντας προσωιπκά στοιχεία εμφανίζεται η σχετική καρτέλα. Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάτι πληκτρολογώντας τα νέα δεδομένα και πατώντας αποστολή τα στοιχεία σας έχουν αλλάξει.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ COURIER
Γίνονται δεκτές όλες οι visa,οι mastercard και η euroline.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ COURIER
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει την αντικαταβολή ως τρόπο εξόφλησης της παραγγελίας σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχει μία έξτρα χρέωση, εκτός από τη χρέωση των μεταφορικών. Το courier που σας παραδίδει την παραγγελία σας, παραλαμβάνει τα χρήματα από εσάς.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο παράδοσης της παραγγελίας σας την παραλαβή από το κατάστημα, αναμένετε για το μήνυμα που θα σας αποσταλεί ηλεκτρονικά εντός 2-3 εργάσιμων ημερών (από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας σας) το οποίο σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη και μπορείτε να την παραλάβετε από το κατάστημα.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ
Στην περίπτωση που έχει καθυστερήσει να σας παραδοθεί η παραγγελία σας επικοινωνείτε με το κατάστημα ΗΡΩ το οποίο είναι υπεύθυνο για την ετοιμασία της παραγγελίας σας. Τα στοιχεία αυτά τα λαμβάνετε αυτόματα αμέσως μετά την ηλεκτρονική σας παραγγελία.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας επικοινωνείτε στα στοιχεία που σας έχουν αποσταλεί μέσω e-mail αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που έχετε διαγράψει το e-mail που αυτόματα σας έχει αποσταλεί, επικοινωνείτε είτε στο [email protected], είτε στο τηλ. 210-5910207.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Αλλαγές των προϊόντων που έχετε παραλάβει έχετε τη δυνατότητα να υλοποιήσετε σε οποιοδήποτε Βρεφικό Κατάστημα ΗΡΩ εντός 15 ημερών.

Γίνονται δεκτά μόνο προϊόντα που επιστρέφονται με την απόδειξη αγοράς ή με την κάρτα αλλαγής, στην αρχική συσκευασία τους και που δεν φέρουν σημάδια ζημιάς ή φθοράς.

Σε περίπτωση που η αλλαγή δεν γίνει σε κάποιο από τα καταστήματα μας επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής του courier.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στην περίπτωση που σας έχουν αποσταλεί λάθος προϊόντα από αυτά που επιλέξατε ή εάν τα προϊόντα δεν σας αποσταλούν σε άριστη κατάσταση.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier. Την επιπλέον χρέωση την βλέπετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Μπορείτε να ελέγξετε το που βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το Ιστορικό των παραγγελιών σας. Στον πίνακα των παραγγελιών, βλέπετε το κατάστημα, το όνομα του υπευθύνου και το E-mail στο οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε για να μάθετε την κατάσταση της παραγγελίας σας.
Η παραγγελία με ένδειξη "εκκρεμής" βρίσκεται ακόμα σε επεξεργασία και σύντομα θα δείτε την ένδειξη αυτή να αλλάζει σε "απεστάλη".
Η παραγγελία με ένδειξη "απεστάλη" έχει παραληφθεί από την εταιρεία courier και θα σας παραδοθεί εντός 4 ημερών. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα στοιχεία που αναγράφονται στο ιστορικό των παραγγελιών σας ή μέσω της ενότητας επικοινωνίας του ηλεκτρονικού καταστήματος για να επιταχύνουμε τη διαδικασία.
Για περισσότερες πληροφορίες, αλλαγές ή ακυρώσεις παραγγελιών μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στα στοιχεία όπως αυτά αναγράφονται στο e-mail που λαμβάνετε αυτόματα μετά την αποστολή της παραγγελία σας.

ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Εάν κάποιο από τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει δεν υπάρχει θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.

Εάν η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα τότε σας επιστρέφεται η αξία του προϊόντος.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ
Μπορείτε να έχετε μόνο έναν λογαριασμό ανά διεύθυνση e-mail. Αν άλλα μέλη της οικογενείας σας ή συνεργάτες σας επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το κατάστημα μας, θα πρέπει να έχουν την δική τους διεύθυνση e-mail καθώς και τον δικό τους προσωπικό κωδικό. Παρόλα αυτά, μπορείτε να δώσετε κάποια παραγγελία με το δικό σας e-mail για τους συνεργάτες σας ή την οικογένεια σας και να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση. Απλά αλλάξτε την διεύθυνση παράδοσης και επιβεβαιώστε την παραγγελία σας.

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ PASSWORD
Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό που είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή σας συμπληρώστε το e-mail σας στο σχετικό πεδίο και θα τον λάβετε τα επόμενα λεπτά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΔΩΡΩΝ - ΕΥΧΕΤΗΡΙΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
Αποφασίσατε να κάνετε δώρο, το επιλέξατε από το κατάστημά μας και είσαστε έτοιμοι να το χαρίσετε; Τα υπόλοιπα αφήστε τα πάνω μας. Κατά την παραγγελία σας, στο Βήμα 1, απλώς ενεργοποιήστε (βάλτε τσεκ) στο ειδικό κουτάκι και, εάν θέλετε, γράψτε το ευχετήριο μήνυμά σας στον ειδικό χώρο κειμένου. Εμείς θα σας το συσκευάσουμε, θα τυπώσουμε τις ευχές σας και θα το στείλουμε στον εορτάζοντα!

WISHLIST
Στην wishlist συμπληρώνετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αποκτήσετε. Η wishlist έχει την δυνατότητα να λειτουργήσει με τους τρόπους που αναγράφονται παρακάτω. Παρόλα αυτά μπορείτε και εσείς να βρείτε τη δική σας χρήση του wishlist. Οι βασικοί τρόποι χρήσης του wishlist είναι οι εξής: α) επιλέγετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αποκτήσετε για εσάς και το μωράκι σας. Στη wishlist μπορείτε να προσθέσετε απεριόριστο αριθμό προϊόντων. Στο κάτω μέρος της wishlist μπορείτε να συμπληρώσετε τα e-mails των συγγενών και φίλων σας που θέλετε να παραλάβουν τη wishlist και να σας αγοράσουν εκείνοι τα προϊόντα που επιθυμείτε. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία wishlist στην οποία κάποια προϊόντα δεν είναι ορατά από τους παραλήπτες της wishlist. β) δημιουργείτε μια λίστα με τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε από το κατάστημα ΗΡΩ όταν το επισκεφθείτε. Αυτός ο τρόπος χρήσης της wishlist θυμίζει τη λίστα αγορών από το supermarket.

Στην περίπτωση που έχετε κάνει τις βασικές αγορές σας, αλλά χρειάζεστε κάποια συγκεκριμένα πράγματα δημιουργείτε τη δική σας wishlist για να μην τα ξεχάσετε ή για να τα δείξετε στο προσωπικό του ΗΡΩ που θα σας υποδείξει ποια είναι, χωρίς να χάνετε πολύτιμο χρόνο αναζητώντας τα. γ) ο τρίτος και τελευταίος τρόπος χρήσης της wishlist αφορά στην περίπτωση που δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφθείτε εσείς η ίδια το κατάστημα ΗΡΩ και δημιουργείτε τη wishlist για το σύζυγό σας, συγγενή ή φίλο ο οποίος έχει αναλάβει να επισκεφθεί το ΗΡΩ και να αγοράσει τα προϊόντα που έχετε επιλέξει.

Σε κάθε προϊόν υπάρχει η ένδειξη . Επιλέγοντας το προϊόν που επιθυμείτε να προσθέσετε στη wishlist και κάνοντας κλικ πάνω στο σηματάκι αυτόματα προστίθεται στη wishlist. Στην περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να το αφαιρέσετε μπορείτε να το επιλέξετε και να το διαγράψετε με το αντίστοιχο πλήκτρο.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Οι συναλλαγές σας με το irokids.gr είναι απόλυτα ασφαλείς. Δεχόμαστε πιστωτικές & χρεωστικές κάρτες Visa και Mastercard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (υψηλή κωδικοποίηση SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη GeoTrust) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV).

ΓΕΝΙΚΑ

Τα προϊόντα προορίζονται για συγκεκριμένη χρήση που έχει οριστεί από τον κατασκευαστή, και δε φέρουμε ευθύνη για τυχόν βλάβες που μπορεί να προκληθούν από την κακή χρήση αυτών.

Η εταιρεία δε φέρει ευθύνη για τυχόν τυπογραφικά λάθη.

 

"